امروز امتحان دارم...فصل اولِ شیمیِ پیش دانشگاهی!!
سینتیک!
فصلی که نخونده ،ولش کردم...جزوش همونطوری افتاده گوشه ی اتاقم
اون جلسه خودم رو کشتم ،امروز امتحان نباشه و بیفته شنبه هفته آینده...گفتم نمیتونم بیام
قرار شد ، ساعت و روزِ امتحان رو با بچه های اون کلاس هماهنگ کنن...
هه!!
نمیرم...
به درک
_________
فردا امتحان فیزیک دارم...حرکت شناسی
متن بالا ، باید اینجا کپی شه!!
والسلام
ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204