امتحان شیمی/ایضا فیزیک

خرید بک لینک
خُدایا...
میدانم ، پاییزت رافقط برای عریانـــــــــی درختان نیافریدی
شاید
میخواهی ، جداشوم از هر آنچـــــــــه مرا از رحمتت جدا انداخته؟!!
میدانم ،پس از تحملِ سرمایِ زمستان
لباسی چون بهـــــــــــار ، در انتظارم است...
امتحان شیمی/ایضا فیزیک...

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: پست اول,پست اول رمان سیگار شکلاتی,پست اول رمان روزای بارونی,پست اول رمان روزهای بارانی,پست اول وبلاگ,پست اول روزای بارونی,پست اول رمان روزهای بارونی,پست اول سیگار شکلاتی,پست اول رمان نيوشا,پست اول رمان صورتکها, نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:22

امروز 14 اُمِ مهرِ و من هم چنان مردد م...

نمیدونم کاری که میخوام انجام بدم ، منُ به هدفم میرسونه یا نه...

به نظر خودم ، تصمیم بدی نیست و اگه همه چی اونطور که باید ، پیش بره ، 100% جواب میده

_____

امروز از ساعت 3 تا7 ، کلاس ریاضی دارم

مبحثِ حد

نه جزوش رو نوشتمُ کامل کردم و نه خوندمش


امتحان شیمی/ایضا فیزیک...

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: بلاتکلیفی استخدامی,بلاتکلیفی در زندگی,بلاتکلیفی پتروشیمی بیستون,بلاتکلیفی در عشق,بلاتکلیفی در رابطه,بلاتکلیفی در ازدواج,بلاتکلیفی نیروهای شرکتی,بلاتکلیفی عشق,بلاتکلیفی چیست,بلاتکلیفی قیمت خودرو, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:22

پیام داده:-اسمتو سیو کردم خانوم کوچیک(اسمم+بانو) خخختو چی نوشتی؟من:سنجاق(اسمش)-خیل خبمن:دلتم بخواد من ؛ اول؛ اسمتُ سیو کردم ...راستی یه اسم بانمک برام انتخاب کن لازم دارم-برا چی؟من: وبلاگ جدید...خخخ-بیشوورچندتا وبلاگ داری؟ مثلا بزار زامبی شیطونمنم اول اسمتُ میزارممن:دیییونه...الان پیام هامونو میزارم ب عنوان ی پست...خب اینُ همین امروز ساختم ک روزنوشت های کنکورمو بنویسم.اسمتُ اونجا چی بزارم؟اوووم؟پشمک خوبه؟خخ- نه بزار شکلات، اسم خودتو بزار خیار شورمن:نــــــــــــع..خوشگلُ جذابُ بانمک..خیارشورم شد اسم؟-بزار قُزمیت و زامبیآدرس وبتو بده بینممن: امتحان شیمی/ایضا فیزیک...ادامه مطلب

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:22

اینُ ننویسم تو دلم میمونه

اومدم تو قسمتِ مرکــــــزِ مدیریت ؛ دیدم حاضرینِ در سایتُ زده 8

هیچی دیگه ؛ الان باید به زبون بیارم که دارم ذوق مرگ میشم یا خودتون متوجهید؟

امتحان شیمی/ایضا فیزیک...

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: ذوق مرگ شدم, نویسنده: بازدید: 230 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:22

دوبار زنگ زده ...بعد از تموم شدن کلاس؛ گوشیُ از تو کیفم دراوردم و شمارشُ دیدمنه پیام دادم بدونم چیکار داره و نه بهش زنگ زدم...____به خدا حقشِ صدبرابربدتر باهاش رفتار کنم به خدا حقشه اصــــــــــــــــــــلا جوابشُ ندم......اما با تمومِ وجودم دلم میخواد بدونم ؛ کجاس؟ چیکار میکنه؟رفت دانشگاه؟ یا داره درس میخونه؟____پ.ن: جوابشُ نمیدم حتی اگه بازم زنگ بزنه یا پیام بده...باید بدونه نباید هرطور که دلش میخواد با من رفتار کنه!!پ.ن2: امتحان شیمی/ایضا فیزیک...ادامه مطلب

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: کاف شو,کاف گاف,کافه سینما,کاف شو باله دریاچه قو,کاف شو صمد,کافکا,کاف گاف کیست,کافه بازار,کافه کتاب,کافی کاف لشیعتنا, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:21

صفحه بندی