شیطانیست در درونم :))

خرید بک لینک

یه موجودی هست تو وجودم ؛ که نمیدونم دقیقا ، اسمشُ چی بزارم؟؟

ایشون یه وقتایی خودشُ اونقدر به آبُ آتیش میزنه تا کاری که مدِ نظرش هستُ انجام بدم(درست مثلِ الان)

حتی مورد داشتیم منُ مجبور کرده توی گوگل ؛؛ سرچ کنم: روش انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری

بعد اومده دقـــــــــــــــــیق ؛ نشسته دمِ گوشم ، و هِـــــــــی وِز وِز کرده تا این کار به نحوِ احسنت انجام بشه ...بعدترش ؛ تو گوشم خونده: اون لابد کارت داشته که زنگ زده/ببین چیکار داره؟/بهش پیام بده/یه miss call بنداز فقط/ و..

ایشون وقتایی که بابِ میلشونه ؛ زمینُ زمانُ بهم میریزه ،فقــــــــــــط واسه رسیدن به خواسته ی درونیش ؛ و صفا میکنه واسه خودش ...اصـــــــــــــلا کاری به بدبخت شدنم نداره

اما یه وقتایی هم هست ؛ کارش یه جای دیگه گیره ؛ و اینکه من اونکارُ انجام بدم یا نـــــــــــه اصلا براش مهم نیس ....دقیقا همین موقع ها , دستاشو از پشت گره میکنه توهم ؛ شکمشُ میده تو ؛ سینه ها جلو (سپر) ؛ آنچنان در وجودم قدم میزنه و به ریشم میخندهُ نوچ نوچ میکنه ؛ که تا یه ماه عزا میگیرم فقط و به شوهرِ دربه درِ بیچارم که نمیدونم کجاس ، لعنت میفرستم

_________

هیچی دیگه ؛ پدرمُ دراورده از ساعت 6:23 دقیقه به بعد...با هر ترفندی میخواد منُ مجبور کنه تَه تویِ ماجرا رو در بیارم ...این دفه مگه گوش میکنم؟؟

تا چِشش (چشمش) دراد....بدبخت!!

پ.ن: عنوانِ پست واقعا مزخرفِ....هـــــــــوف!!

می دونم

×_×

امتحان شیمی/ایضا فیزیک...

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:21

صفحه بندی