نمکـــــــدونِ منِ ایــــــــــن:))

خرید بک لینک

پیام داده:

-اسمتو سیو کردم خانوم کوچیک(اسمم+بانو) خخخ

تو چی نوشتی؟

من:سنجاق(اسمش)

-خیل خب

من:دلتم بخواد من ؛ اول؛ اسمتُ سیو کردم ...راستی یه اسم بانمک برام انتخاب کن لازم دارم

-برا چی؟

من: وبلاگ جدید...خخخ

-بیشوور

چندتا وبلاگ داری؟ مثلا بزار زامبی شیطون

منم اول اسمتُ میزارم

من:دیییونه...الان پیام هامونو میزارم ب عنوان ی پست...خب اینُ همین امروز ساختم ک روزنوشت های کنکورمو بنویسم.اسمتُ اونجا چی بزارم؟اوووم؟پشمک خوبه؟خخ

- نه بزار شکلات، اسم خودتو بزار خیار شور

من:نــــــــــــع..خوشگلُ جذابُ بانمک..خیارشورم شد اسم؟

-بزار قُزمیت و زامبی

آدرس وبتو بده بینم

من:آآآآآآآآی از دست تو.تا اسم خوب پیدا نکنی واسم، محــــــــــــــاله

-عــــه بده دیگه

هرچی خودت دوست داشتیو بزار

من:خب یه اسم واسه خودت انتخاب کن...سنجاق خوبه؟خخخ

-بزار گلنار

من:گلنار خیلی حاشیه ای میشه...نیس مردم خیلی خاطره ی خوشی دارن ازش

-ای بابا هرچی خواستی بزار دیگه

من چیزی به ذهنم نمیاد

_____________

پ.ن: این چنین شد که سنجاق لقب گرفت

پ.ن2: هوا این پایین به شدت سردِ...پاهام + دستام یخ کردن...دارم میلرزم

پ.ن3: اونقدرا هم که فک میکردم نمکدون نیس...چرا این پست انتشار شد خودم هم نمیدونم

______________

بعدا نوشت: خودمم میدونستم...انتشار نــــــــــــــه ؛ منتشر

نخند

امتحان شیمی/ایضا فیزیک...

ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:22

صفحه بندی