پیام داده:
-اسمتو سیو کردم خانوم کوچیک(اسمم+بانو) خخخ
تو چی نوشتی؟
من:سنجاق(اسمش)
-خیل خب
من:دلتم بخواد من ؛ اول؛ اسمتُ سیو کردم ...راستی یه اسم بانمک برام انتخاب کن لازم دارم
-برا چی؟
من: وبلاگ جدید...خخخ
-بیشوور
چندتا وبلاگ داری؟ مثلا بزار زامبی شیطون
منم اول اسمتُ میزارم
من:دیییونه...الان پیام هامونو میزارم ب عنوان ی پست...خب اینُ همین امروز ساختم ک روزنوشت های کنکورمو بنویسم.اسمتُ اونجا چی بزارم؟اوووم؟پشمک خوبه؟خخ
- نه بزار شکلات، اسم خودتو بزار خیار شور
من:نــــــــــــع..خوشگلُ جذابُ بانمک..خیارشورم شد اسم؟
-بزار قُزمیت و زامبی
آدرس وبتو بده بینم
من:آآآآآآآآی از دست تو.تا اسم خوب پیدا نکنی واسم، محــــــــــــــاله
-عــــه بده دیگه
هرچی خودت دوست داشتیو بزار
من:خب یه اسم واسه خودت انتخاب کن...سنجاق خوبه؟خخخ
-بزار گلنار
من:گلنار خیلی حاشیه ای میشه...نیس مردم خیلی خاطره ی خوشی دارن ازش
-ای بابا هرچی خواستی بزار دیگه
من چیزی به ذهنم نمیاد
_____________
پ.ن: این چنین شد که سنجاق لقب گرفت
پ.ن2: هوا این پایین به شدت سردِ...پاهام + دستام یخ کردن...دارم میلرزم
پ.ن3: اونقدرا هم که فک میکردم نمکدون نیس...چرا این پست انتشار شد خودم هم نمیدونم
______________
بعدا نوشت: خودمم میدونستم...انتشار نــــــــــــــه ؛ منتشر
نخند
ما را در سایت امتحان شیمی/ایضا فیزیک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109