
دوبار زنگ زده ... بعد از تموم شدن کلاس؛ گوشیُ از تو کیفم دراوردم و شمارشُ دیدم نه پیام دادم بدونم چیکار داره و نه بهش زنگ زدم... ____ به خدا حقشِ صدبرابربدتر باهاش رفتار کنمxa0 به خدا حقشه اصــــــــــــــــــــلا جوابشُ ندم... ...اما با تمومِ وجودم دلم میخواد بدونم ؛ کجاس؟ چیکار میکنه؟ رفت دانشگاه؟ xa0یا داره درس میخونه؟ ____ پ.ن: جوابشُ نمیدم حتی اگه بازم زنگ بزنه یا پیام بده... باید بدونه نباید هرطور که دلش میخواد با من رفتار کنه!! پ.ن2:xa0 ...
ادامه مطلب