
خُدایا...میدانم ، پاییزت رافقط برای عریانـــــــــی درختان نیافریدی شاید میخواهی ، جداشوم از هر آنچـــــــــه مرا از رحمتت جدا انداخته؟!! میدانم ،پس از تحملِ سرمایِ زمستانxa0 لباسی چون بهـــــــــــار ، در انتظارم است... ...
ادامه مطلب
به بعضیا ؛باس گفت: عـــــــــزیزم ؛ تو خوابُ خوراک نداری؟xa0 درسُ دانشگا نداری؟ هــــــــــــی از صُب تا شب ؛ پلاسی تو وبِ من که چی؟؟ اینجا چه خبره مگه که اونجا نیس؟؟ _________ باید سنجاق شه به بلوزم ؛ که دیگه نتونه جُم بخوره... ...
ادامه مطلب