اینُ ننویسم تو دلم میمونهxa0 اومدم تو قسمتِ مرکــــــزِ مدیریت ؛ دیدم حاضرینِ در سایتُ زده 8 هیچی دیگه ؛ الان باید به زبون بیارم که دارم ذوق مرگ میشم یا خودتون متوجهید؟...